Egy legenda jár a horgászok között, miszerint az idő amit az ember horgászással tölt, nem számit bele a kiszabott élettartamába...

...igy elódázhatjuk az elkerülhetetlent...

...talán örökre.

2008. május 11., vasárnap

Szombat délutáni csukvadászat

Április 26-án, délután 2 óra körül gondoltam lemegyek egyet a Szotyor-i tavakhoz, hogy az újonnan beszerzet 6-os méretü Salmo Minnow-t Daisy Blue szinbe kiprobáljam. Gyönyörű szép napos idő volt, csak a szél fújt megállás nélkül. Miután megérkeztem, rögtön feltettem az új wobblert és nekifogtam "vadászni". Az első bevontatásoknál már láttam, hogy gyönyörűen úszik az új szerzemény. Lelkesen pergettem 30 percen keresztűl, de sajnos a csukák nem voltak annyira lelkesek. Gondolkodtam, hogy le kellene cseréljem a wobblert, mert nem fog csukát hozni, viszont egy belső hang azt sugalta, hogy még próbálkozzak. Amint a minnow-t néztem a kristálytiszta vizben, egy sötét árny vetődött a wobblerem után. Leirhatatlan érzés volt látni amint a "vad" küzd a viz alatt. Kis mérete miatt nem kellett sokat fárasztani, egy - kettőre a part fele húztam és kiemeltem a vizből.

Kis csuka, kis minnow.


A wobbler hasi horga a felső állkapocsba akadt, mig a faroknál lévő a jobb kopoltyufedő alá.


Az elejtett vad.

A nap hőse: Salmo Minnow F6DB.


Vadász és zsákmánya.

Csupán 33 cm volt a csuka, de ettől függetlenül nagyon örvendtem neki. Már 5 óra lehetett és a hasam jelezte, hogy rég nem ettem, igy, hát haza fele vettem az útamat, azonban mielőtt elindultam volna még végrehajtottam az elengedhetetlen C&R-t.


Nincsenek megjegyzések: