Egy legenda jár a horgászok között, miszerint az idő amit az ember horgászással tölt, nem számit bele a kiszabott élettartamába...

...igy elódázhatjuk az elkerülhetetlent...

...talán örökre.

2008. július 6., vasárnap

Kiteljesedés

És igen! Nekifogtam a lagyezésnek is. Most már elmondhatom, hogy bárhol, bármikor, bármire horgászok bármilyen módszerrel. Hosszú idő után rávettem magam, hogy vásároljam meg magamnak életem első legyező felszerelését. Elemezve az árakat, termékeket a következő összeállitás mellett döntöttem: bot - Cormoran Speciland Fly #5, orsó - Energo Team Silver Fly #4/5, zsinor - Vision Attack #5, backing - Sufix. Pár nappal a felszerelés beszerzése után, ki is mentem szülővárosom közelében található tározóhoz, a hires 5-öshöz. Száraz legyekkel próbáltam becsapni az óvatlan halakot. Este 6 óra körül mentem ki és 2 óra horgászat után csak pár "utéssel" kellett beérnem. Már haza fele készülődtem amikor egy kis domolykó rámozdult a legymere és lerántotta azt a viz alá. Rögtön bevágtam és ereztem, hogy megakadt a hal. Igaz, hogy kicsi volt, csupán 10 cm körül volt a teljes hossza, azonban nagy örömet okozott nekem, hisz életem első legyezett hala volt.


Életem első hala amit legyezve fogtam.

Nincsenek megjegyzések: